Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Autor: Malenková, Marcela
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Event marketing je nedílnou součástí komunikačního i marketingového mixu. Od samotné přípravy, realizace i zapojení dalších nástrojů komunikace je výsledek dlouhodobého strategického plánování.Praktickou ukázkou je komunikace společnosti Truck trade spol.s.r.o., která je servisním a prodejním střediskem vozů DAF.Vzhledem k zaměření této společnosti je právě pro ni event marketing klíčovým prostředkem komunikace v rámci integrace do marketingového a komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9954
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10670


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
malenková_2009_bp.pdfZablokované 751.2Kb PDF
malenková_2009_vp.zip 17.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
malenková_2009_op.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet