Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
Autor: |
Malenková, Marcela
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Event marketing je nedílnou součástí komunikačního i marketingového mixu. Od samotné přípravy, realizace i zapojení dalších nástrojů komunikace je výsledek dlouhodobého strategického plánování.Praktickou ukázkou je komunikace společnosti Truck trade spol.s.r.o., která je servisním a prodejním střediskem vozů DAF.Vzhledem k zaměření této společnosti je právě pro ni event marketing klíčovým prostředkem komunikace v rámci integrace do marketingového a komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9954
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10670
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet