Postoje učitelů ke kurikulům předškolního vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoje učitelů ke kurikulům předškolního vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoje učitelů ke kurikulům předškolního vzdělávání
Autor: Šišková, Kateřina
Vedoucí: Zajitzová, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na postoje učitelů předškolního vzdělávání k Programu výchovné práce pro jesle a mateřské školy a k Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání. Tvoří ji teoretická a praktická část. Teoretická část pojednává o základních pojmech, které se vztahují k této problematice, osobnosti pedagoga, vzdělávacímu systému v ČR, historii kurikul předškolního vzdělávání, Programu výchovné práce pro jesle a mateřské školy a Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Praktickou část tvoří srovnání analýz kurikul a výsledky výzkumu, zaměřeného na zjištění postojů učitelů k těmto kurikulům z hlediska věku a délky pedagogické praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9905
Datum: 2009-05-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11463


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šišková_2009_bp.pdf 1.007Mb PDF Zobrazit/otevřít
šišková_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šišková_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet