Postoje učitelů ke kurikulům předškolního vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postoje učitelů ke kurikulům předškolního vzdělávání |
Autor: |
Šišková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Zajitzová, Eliška
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na postoje učitelů předškolního vzdělávání k Programu výchovné práce pro jesle a mateřské školy a k Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání. Tvoří ji teoretická a praktická část. Teoretická část pojednává o základních pojmech, které se vztahují k této problematice, osobnosti pedagoga, vzdělávacímu systému v ČR, historii kurikul předškolního vzdělávání, Programu výchovné práce pro jesle a mateřské školy a Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Praktickou část tvoří srovnání analýz kurikul a výsledky výzkumu, zaměřeného na zjištění postojů učitelů k těmto kurikulům z hlediska věku a délky pedagogické praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9905
|
Datum:
|
2009-05-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11463
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet