Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull
Autor: Sklenářová, Michaela
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu a jeho místem v marketingovém mixu značek Red Bull a Semtex. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu. V praktické části staví do konfrontace přístupy k jeho využití v marketingové strategii značek Red Bull a Semtex. Na základě stanovených kritérií je popsán a zhodnocen jeden event každé ze značek. Analýza je poté podpořena výzkumnou sondou zaměřenou na vnímání eventů těchto značek členy cílové skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9866
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10533


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sklenářová_2009_bp.pdf 754.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
sklenářová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sklenářová_2009_op.zip 17.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet