Analýza prodejů pro gastronomické použití sklárny RONA, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza prodejů pro gastronomické použití sklárny RONA, a.s. |
Autor: |
Puškárová, Ivana
|
Vedoucí: |
Ladová, Janka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou prodejní strategie sklářské firmy RONA a.s. zaměřené na sortiment určený pro gastronomickou oblast. První část popisuje teoretické poznatky z oblasti marketingových strategií, plánů a marketingového prostředí, tedy formuluje východiska pro analýzu. Druhá, praktická část, je zaměřena na zkoumání vývoje prodejů sklářských produktů pro gastronomické použití v letech 2006 - 2008, rozbor konečných výsledků, jejich kladů a záporů a srovnání s konkurencí. V závěrečné části jsou prezentovány doporučení a návrhy na zlepšení prodejní strategie, a tím i zvýšení prodejů sklářských produktů pro oblast gastronomie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9850
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11728
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet