Sponzoring projektů Komunikační agentury
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sponzoring projektů Komunikační agentury |
Author: |
Diehlová, Terezie
|
Advisor: |
Šviráková, Eva
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce detailně charakterizuje sponzoring, jeden z nástrojů marketingových komunikací. Popisuje význam sponzorství v marketingovém komunikačním mixu společností. Stručně definuje základní pojmy projektového managementu. Vytváří přehled o fungování sponzoringu, jakožto důležitého zdroje finančních prostředků, v projektech Komunikační agentury. Znázorňuje reálné postupy při získávání partnerů pro projekt Majáles. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9829
|
Date:
|
2009-05-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10497
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account