Sponzoring projektů Komunikační agentury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sponzoring projektů Komunikační agentury |
| Autor: |
Diehlová, Terezie
|
| Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce detailně charakterizuje sponzoring, jeden z nástrojů marketingových komunikací. Popisuje význam sponzorství v marketingovém komunikačním mixu společností. Stručně definuje základní pojmy projektového managementu. Vytváří přehled o fungování sponzoringu, jakožto důležitého zdroje finančních prostředků, v projektech Komunikační agentury. Znázorňuje reálné postupy při získávání partnerů pro projekt Majáles. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9829
|
|
Datum:
|
2009-05-07 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10497
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet