Marketingová stratégie rozvoje cestovního ruchu na jižním Spiši

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová stratégie rozvoje cestovního ruchu na jižním Spiši

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová stratégie rozvoje cestovního ruchu na jižním Spiši
Autor: Žemba, Peter
Vedoucí: Lukáčová, Bibiána
Abstrakt: Táto práca chce ponúknuť pohľad na budúcnosť jedného z najzaujímavejších regiónov Slovenska - a nepochybne aj celej Európy a na oprávnenosť orientácie jeho ďalšieho rastu prostredníctvom rozvoja cestovného ruchu. Týmto regiónom je južný Spiš. Práca sa delí na tieto dve hlavné časti: Časť 1 podáva teoretické východiská stratégie rozvoja cestovného ruchu vo všeobecnosti, s odkazom na danú oblasť. Časť 2 analyzuje a zovšeobecňuje závery výskumu názorov obyvateľov južného Spiša, týkajúce sa ich ochoty participovať na cestovnom ruchu tejto oblasti. Kľúčové slová: stratégia, marketing, služby, voľný čas, cestovný ruch, podniky cestovného ruchu, organizácie na pomoc rozvoja cestovného ruchu, región, trh, výskum trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/981
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4004


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žemba_2006_dp.doc 21.35Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žemba_2006_vp.doc 43.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žemba_2006_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet