Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh.
Autor: Straková, Veronika
Vedoucí: Benda, Ivo
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnosti Fatra, a.s. na český trh. V teoretické části práce jsou zpracovány literární poznatky zaměřující se na průmyslový trh a marketingový mix. V druhé části práce představuji společnost, provádím průzkum trhu konkurence a konkurenčních výrobků, sestavuji Porterův model, portfolio analýzu GE a závěrem sumarizuji silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Poslední část práce obsahuje vytvoření projektu a jeho podrobení časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9808
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 11557


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
straková_2009_dp.pdfZablokované 1.256Mb PDF Zobrazit/otevřít
straková_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
straková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet