Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnost FATRA, a.s. na trh. |
Autor: |
Straková, Veronika
|
Vedoucí: |
Benda, Ivo
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu pro zavedení nového výrobku společnosti Fatra, a.s. na český trh. V teoretické části práce jsou zpracovány literární poznatky zaměřující se na průmyslový trh a marketingový mix. V druhé části práce představuji společnost, provádím průzkum trhu konkurence a konkurenčních výrobků, sestavuji Porterův model, portfolio analýzu GE a závěrem sumarizuji silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Poslední část práce obsahuje vytvoření projektu a jeho podrobení časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9808
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11557
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet