Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s. |
Autor: |
Hajná, Radka
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku nakupování produktů prostřednictvím E-shopů.Cílem diplomové práce je připravit pilotní projekt nakupování produktů prostřednictvím internetu. Pilotní projekt je zaměřený na nákup potřebných produktů pro vybavení zasedací místnosti a kanceláří. Nakupování na Internetu patří mezi nejvýznamnější moderní nástroj, který může firmě ušetřit značnou sumu peněz a také velké množství času. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9789
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014 |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
12329
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet