Strategie zavedení výrobku na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie zavedení výrobku na trh |
Autor: |
Lukáš, David
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Předmětem předložené diplomové práce je teoretický rozbor obecných východisek marke-tingu a managementu v návaznosti na zavádění produktů na trh. Jsou zde uvedeny základní marketingové pojmy, které se pojí se strategií zavedení výrobku na trhu. Analytická část práce se koncentruje na charakteristiku společnosti a konkrétního produktu, popisuje SWOT analýzu a Porterův model pěti konkurenčních sil. Projektová část má následně za cíl navrhnout, na základě analytické části diplomové práce, komunikační strategii pro produkt Lepicol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9754
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10569
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet