Strategie zavedení výrobku na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie zavedení výrobku na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie zavedení výrobku na trh
Autor: Lukáš, David
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Předmětem předložené diplomové práce je teoretický rozbor obecných východisek marke-tingu a managementu v návaznosti na zavádění produktů na trh. Jsou zde uvedeny základní marketingové pojmy, které se pojí se strategií zavedení výrobku na trhu. Analytická část práce se koncentruje na charakteristiku společnosti a konkrétního produktu, popisuje SWOT analýzu a Porterův model pěti konkurenčních sil. Projektová část má následně za cíl navrhnout, na základě analytické části diplomové práce, komunikační strategii pro produkt Lepicol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9754
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10569


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lukáš_2009_dp.pdfZablokované 1.456Mb PDF
lukáš_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lukáš_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet