Komunikační strategie firmy Ellipse CZ s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie firmy Ellipse CZ s.r.o. |
Autor: |
Kubíčková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce navrhuje komunikační strategii firmy Ellipse CZ s.r.o., jenž se zabývá módou pro sport a volný čas. V teoretické části práce se zaměřuji na specifikace oboru fashion marketing, na marketingové prostředí, spotřebitele, marketingový mix a marketingové komunikace. Analytická část se zabývá marketingovým mixem firmy a analýzou konkurenčního prostředí. Projektová část popisuje návrh marketingového mixu a komunikační strategie firmy Ellipse CZ s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9747
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10566
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet