Tesco's new strategy within Fairtrade sector
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Tesco's new strategy within Fairtrade sector |
| Autor: |
Břečková, Tereza
|
| Vedoucí: |
Šišák, Vlastimil
|
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení retailerů, se zaměřuji na analýzu Fairtrade produktů z pohledu firmy Tesco, které se stalo nejrozšířenějším maloobchodním řetězcem ve Velké Británii. Své poznatky a výsledky aplikuji v podobě názorných grafů a tabulek pro lepší přehled a orientaci. V závěru zhodnotím daný trh a navrhnu vhodnou strategii, která má pomoci zvýšit objem tržeb a zájem o tuto kategorii. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9742
|
|
Datum:
|
2009-04-28 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
|
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13092
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet