Systém integrované marketingové kumunikace ve firmě PAPCEL, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Systém integrované marketingové kumunikace ve firmě PAPCEL, a.s. |
Autor: |
Sedláček, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Pospíšil, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zobrazuje současný stav integrované marketingové komunikace firmy PAPCEL, a.s. Teoretická část práce pojednává o jednotlivých formách marketingové komunikace a jejich praktickém využití. Obsahem praktické části jsou již konkrétní firemní informace týkající se vnitřního a vnějšího okolí firmy. Je zde také zhodnocen současný stav integrované marketingové komunikace firmy. Na základě zkušeností získaných ve firmě PAPCEL, a.s. jsem sepsal systém integrované marketingové komunikace, který je ve firmě dlouhodobě používán a soustavně podrobován nákladové i rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9709
|
Datum:
|
2009-04-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13057
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet