Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům firmy |
Autor: |
Konečná, Hana
|
Vedoucí: |
Musil, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářské práce je psána na téma "Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům". Skládá se z části teoretické, praktické a z porovnání poznatků těchto dvou částí. Cílem práce je uvést čtenáře do teoretické sféry této tématiky a přiblížit ji na názorném příkladu z praxe u nejmenované firmy X. Praktická část se zaměřuje na poznání zákaznického servisu a logistické náklady této firmy. V konečné fázi je provedeno porovnání mezi zjištěními poznatky z praxe s teorií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9656
|
Datum:
|
2009-05-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13294
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet