Projekt budování image značky Bezpečné hračky ITC, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt budování image značky Bezpečné hračky ITC, a.s. |
Autor: |
Kocfeldová, Tereza
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem budování image značky Bezpečné hračky společnos-ti Institut pro testování a certifikaci, a.s. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teo-retická část popisuje výrobek jako součást marketingového mixu, definuje úlohu značky ve výrobkové politice a význam marketingové komunikace pro propagaci značky. Praktická část obsahuje legislativní požadavky pro oblast hraček v České republice a také přehled dobrovolných certifikačních značek pro oblast hraček v Evropské unii se zaměřením na Bezpečné hračky. Hlavní část zaujímá projekt, jehož cílem je zvýšit povědomí o této znač-ce u spotřebitelů a přivést nové klienty, kteří by měli zájem své výrobky Bezpečnou hrač-kou certifikovat. Vychází z výsledků dotazníkových průzkumů a obsahuje ucelený projekt marketingových komunikací včetně časového harmonogramu a nákladové analýzy jednot-livých akcí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9630
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
12371
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet