Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh |
Autor: |
Vlk, Marek
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Zabezpečení úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Pokud chce firma v dnešním tržním prostředí efektivně působit, musí identifikovat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Žádná firma se neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, díky které se zvýší prodej výrobků a služeb. Tím dojde k vybudování lepšího postavení společnosti na trhu, zvýšení povědomí o firmě a posílení celkové image. Marketingové aktivity společnosti COLORLAK, a.s. jsou obecně rozděleny na dvě části, z nichž jedna se zabývá podporou prodeje na malospotřebitelském trhu a druhá je zaměřena na průmyslový segment. Cílem této bakalářské práce je analyzovat strategii marketingové komunikace a identifikovat marketingové aktivity firmy COLORLAK, a.s. na průmyslovém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/961
|
Datum:
|
2006-01-06 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 06.01.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2189
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet