Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výzkum komunikačního účinku propagace platebních šeků Baťa |
Autor: |
Bělovský, Tomáš
|
Vedoucí: |
Vašková, Jana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a měřením účinnosti propagační akce platebních šeků firmy Baťa a.s. Jejím úkolem je zjistit, do jaké míry byla a bude mailová nabídka úspěšná a efektivní. Měření účinnosti bylo zaměřeno zejména na objem prodeje a počet získaných nových zákazníků. V praktické části byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a rozbor dopisu, který byl poslán potenciálním zákazníkům. Na závěr práce je uvedeno doporučení k řešení a zefektivnění propagační činnosti firmy Baťa v rámci platebních šeků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9590
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10399
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet