Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy MACTE spol. s r. o. na trhu s pracovními oděvy využitím nástrojů marketingového mixu |
Autor: |
Šubrtová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě MACTE spol. s r. o. prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu a nástrojů marketingového mixu, konkurence a nástrojů posuzování konkurenceschopnosti. V praktické části je charakterizována firma MACTE, následně je analyzován její marketingový mix a provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě provedených analýz jsou navržena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9565
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
11791
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet