Specifika práce s problémovými dětmi ve školství Velké Británie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifika práce s problémovými dětmi ve školství Velké Británie |
Autor: |
Šafaříková, Lenka
|
Vedoucí: |
Sýkora, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá specifiky práce s problémovými dětmi ve školství Velké Británie. Bakalářská práce je rozčleněna na sedm kapitol. V první kapitole je blíže popsána charakteristika problémového dítěte v souvislosti s jeho docházkou do školy ve Spojeném království. Druhá kapitola naznačuje možné způsoby intervence školy v řešení vzniklých nežádoucích jevů. Ve třetí, čtvrté a páté kapitole jsou probrány konkrétní obtíže související se školním prostředím ve Velké Británii a to: šikana, odmítání školy spolu se záškoláctvím a vyloučení. V šesté kapitole je zdůrazněna nutnost spolupráce s rodinou, popsána role učitele a zmíněn návrh legislativní úpravy, související s daným tématem, navrhovaný v České republice. Sedmá kapitola se zabývá osobními postřehy z kontaktu se školami ve Velké Británii a výsledky průzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9548
|
Datum:
|
2009-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1016173
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet