Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu |
Autor: |
Pěrušková, Vendula
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce "Marketingových komunikace specializovaného obchodního domu" bude pojednávat o situaci, kdy se obchodní dům s knihami snaží aplikovat marketingové komunikace, tak aby byly co nejvíce efektivní. Práce bude probíhat v několika částech - analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů a poté z primárního šetření, které bude provedeno k účelům této práce. Z provedené analýzy bude navrhnut projekt, který má vést k zlepšení situace. Na konci práce budou zformulovány závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9540
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10576
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet