Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu
Autor: Pěrušková, Vendula
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce "Marketingových komunikace specializovaného obchodního domu" bude pojednávat o situaci, kdy se obchodní dům s knihami snaží aplikovat marketingové komunikace, tak aby byly co nejvíce efektivní. Práce bude probíhat v několika částech - analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů a poté z primárního šetření, které bude provedeno k účelům této práce. Z provedené analýzy bude navrhnut projekt, který má vést k zlepšení situace. Na konci práce budou zformulovány závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9540
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10576


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pěrušková_2009_dp.pdfZablokované 5.090Mb PDF Zobrazit/otevřít
pěrušková_2009_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pěrušková_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet