Komunikační kampaň spojená s uvedením výrobků firmy Cais
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační kampaň spojená s uvedením výrobků firmy Cais |
Autor: |
Jakobová Frgalová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Mika, Cyril
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v prostředí malé organizace. Jsou zde popsány základní principy komunikace produktů směrem k cílovým skupinám neboli komunikační mix. Významnými částmi komunikačního mixu jsou: reklama, podpora prodeje, public relations, direct marketing a osobní prodej. Dále je v této práci provedena analýza komunikačního mixu užívaného ve firmě CAIS a posléze navržena alternativní kampaň spojená s uvedením nových výrobků na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9485
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10404
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet