Vliv sponzoringu na image firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv sponzoringu na image firmy |
Autor: |
Trnka, Marcel
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce, je zhodnotit jak může být sponzoring pro firmy a jejich značky prospěš-ný. V teoretické rovině, je sponzoring velmi často hodnocen, jako budovatel povědomí a image. Ve skutečnosti, jsem v knihách o sponzoringu nenašel nic. Nenašel jsem tam nic, co by mělo váhu. Žádnou důležitou informaci, jen samé teoretické definice, kterými jsem se nesvazoval. Sponzoring není o teorii. Sponzoring se odehrává na hřišti, na dráze, zkrátka na sportovišti. Následně, také díky tomu, že sponzoring se statisticky nehodnotí, je velmi těžké získat ja-kékoliv relevantní informace. To se týká především České republiky. A pokud existují ně-jaké údaje, pocházejí od firem a ty si svá důležitá data pečlivě střeží. Přesto, tato práce by měla dát některé odpovědi těm, kteří v oblasti sponzoringu začínají, nebo tápou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9481
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10697
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet