Vliv sponzoringu na image firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv sponzoringu na image firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv sponzoringu na image firmy
Autor: Trnka, Marcel
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této práce, je zhodnotit jak může být sponzoring pro firmy a jejich značky prospěš-ný. V teoretické rovině, je sponzoring velmi často hodnocen, jako budovatel povědomí a image. Ve skutečnosti, jsem v knihách o sponzoringu nenašel nic. Nenašel jsem tam nic, co by mělo váhu. Žádnou důležitou informaci, jen samé teoretické definice, kterými jsem se nesvazoval. Sponzoring není o teorii. Sponzoring se odehrává na hřišti, na dráze, zkrátka na sportovišti. Následně, také díky tomu, že sponzoring se statisticky nehodnotí, je velmi těžké získat ja-kékoliv relevantní informace. To se týká především České republiky. A pokud existují ně-jaké údaje, pocházejí od firem a ty si svá důležitá data pečlivě střeží. Přesto, tato práce by měla dát některé odpovědi těm, kteří v oblasti sponzoringu začínají, nebo tápou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9481
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10697


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trnka_2009_bp.pdfZablokované 1.577Mb PDF
trnka_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
trnka_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet