Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Autor: Orálková, Lenka
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se věnuje tvorbě reklamního textu, dále objasňuje pojmy archetyp, intertextualita, sémiotika, sémantika, mýtus a pohádka. Praktická část bakalářské práce předkládá ukázky reklam, které využívají prvků intertextuality a archetypů. Jsou zde ukázány reklamy televizní, tiskové, venkovní, rozhlasové a direkt marketingové zásilky. V práci je také popsán vývoj chápání archetypu ženy a dítěte v průběhu let 1953 - 1985. V této kapitole je na ženu brán zřetel jako na ženu samotnou, archetyp dítěte je zde analyzován coby prostředek reklamních apelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9469
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10524


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
orálková_2009_bp.pdf 3.523Mb PDF Zobrazit/otevřít
orálková_2009_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
orálková_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet