Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti PegasContainer, spol. s r. o. |
Autor: |
Vráblíková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s užším zaměřením na propagaci ve společnosti Pegas Container, spol. s r. o. Teoretická část práce je zaměřena na odborné poznatky vztahující se k marketingovému mixu, který se podrobněji zaměřuje na propagaci. V praktické části je charakterizována společnost Pegas Container, spol. s r. o., popsán současný stav marketingového mixu, SWOT analýza a Porterův model konkurenceschopnosti. Na základě provedeného marketingového výzkumu a zbylých analýz, jsou navrhnuta doporučení, která by mohla pomoci ke zlepšení aktuální situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9411
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019 |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11460
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet