Využití aktivizujících metod výuky při tvorbě školního vzdělávacího programu na SŠ (pro předmět občanská nauka)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití aktivizujících metod výuky při tvorbě školního vzdělávacího programu na SŠ (pro předmět občanská nauka) |
Autor: |
Navrátil, Michal
|
Vedoucí: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce si klade za cíl seznámit čtenáře s tvorbou školního vzdělávacího programu na střední škole s využitím aktivizujících výukových metod. Teoretická část se zabývá rozvojem aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků ve výchovně-vzdělávacím procesu, klasifikací a využitím aktivizujících výukových metod ve výuce a také popisuje pro-blematiku nové kurikulární reformy vzdělávání na střední škole. Praktická část je zaměřena na tvorbu školního vzdělávacího programu v předmětu občanská nauka a následné zjištění vlivu použitých aktivizujících výukových metod na kvalitu znalostí žáků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9409
|
Datum:
|
2009-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
12071
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet