Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo organizace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo organizace |
Author: |
Veselý, Marek
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce "Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo organizace" je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9359
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
10703
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account