Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR |
Autor: |
Simerská, Helena
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce přináší teoretické seznámení s konkurenční strategií, jejími faktory a s faktory identifikace konkurenční výhody. Popisuje proces vývoje nového produktu a uvádí specifika marketingu ve farmacii. Praktická část obsahuje analýzu společnosti VITAR a popis jejích největších konkurentů v odvětví. Výzkum provedený formou kvalitativní metody focus group popisuje názory spotřebitelů na užívání potravinových doplňků dětmi a jejich požadavky na takový výrobek. Projektová část se zabývá procesem vývoje nového výrobku, jeho uvedením na trh a ekonomickými výsledky projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9327
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10628
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet