Reklama a ideologie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama a ideologie

Show full item record

No preview available
Title: Reklama a ideologie
Author: Hofmanová, Michaela
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Diplomová práce pojednává o vztahu reklamy a ideologie. Na základě teoretických poznatků jsou definovány společné a rozdílné prvky a principy ve fungování reklamy a ideologie. Problematika postavení médií, jež z tohoto vztahu již v teoretické části vyplývá, je následně v praktické části blíže specifikována na konkrétní instituci, jež má k tématu velmi blízký vztah. Jak festival Jeden svět prosazuje skrze reklamy a jiné formy komunikace svoji ideologii postavenou na demokratických hodnotách, jak správně pracovat s principy reklamy a ideologie v praxi a jak využít moc médií je náplní projektové části, která formuluje konkrétní doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9288
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10555


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hofmanová_2009_dp.pdfBlocked 1.005Mb PDF
hofmanová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
hofmanová_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account