Angličtina v neanglickém reklamním textu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Angličtina v neanglickém reklamním textu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Angličtina v neanglickém reklamním textu
Autor: Holásková, Martina
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zjistit, jak vnímá česká a rakouská veřejnost používání anglického jazyka v reklamním textu. Na základě studia českých, německých a rakouských literárních pramenů pojednává v několika kapitolách o globalizaci, jejích vlivech na jazyk, pronikání angličtiny do českého a německého jazyka, a také využití angličtiny v reklamním textu v České republice a v Rakousku. Práce analyzuje výsledky průzkumné sondy, která proběhla formou písemného dotazování v obou zemích. Výsledky české veřejnosti jsou porovnány se starším průzkumem z roku 2007 a shrnuty pro využití efektivní práce s angličtinou v české reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9287
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10556


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holásková_2009_dp.pdf 1.498Mb PDF Zobrazit/otevřít
holásková_2009_vp.doc 63Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
holásková_2009_op.doc 69.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet