Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží |
Autor: |
Mičulková, Romana
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je specifikovat odlišnosti v interpretaci reklamy na luxusní a běžné zboží ženám a mužům a objasnit genderové prvky, které se v takto cílené marketingové komunikaci vyskytují. Závěry jsou vyvozeny na základě pozorování a následné analýzy tiskové reklamy v lifestylových časopisech cílených na muže a na ženy - Maxim a Cosmo-politan. Analýza se zabývá zkoumáním genderových a sémiotických prvků v reklamách a jejich vztahy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9264
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10521
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet