Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží
Autor: Mičulková, Romana
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je specifikovat odlišnosti v interpretaci reklamy na luxusní a běžné zboží ženám a mužům a objasnit genderové prvky, které se v takto cílené marketingové komunikaci vyskytují. Závěry jsou vyvozeny na základě pozorování a následné analýzy tiskové reklamy v lifestylových časopisech cílených na muže a na ženy - Maxim a Cosmo-politan. Analýza se zabývá zkoumáním genderových a sémiotických prvků v reklamách a jejich vztahy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9264
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10521


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mičulková_2009_bp.pdf 1.596Mb PDF Zobrazit/otevřít
mičulková_2009_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mičulková_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet