Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů |
Autor: |
Dolina, Marek
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku související s marketingem Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně. Teoretickou část práce tvoří úvod do marketingu kulturních institucí a obecné informace o zkoumané organizaci. V analytické části je především sledován marketingový mix filharmonie, komunikační sdělení v její komunikaci a srovnání s průzkumem její cílové skupiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9218
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10653
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet