Brand building Templářské sklepy Čejkovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Brand building Templářské sklepy Čejkovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Brand building Templářské sklepy Čejkovice
Autor: Sasínková, Martina
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární poznatky z oblasti brandingu. Tato část popisuje prvky značky a jednotlivé kroky pro budování značky. Ve druhé části práce byly provedeny analýzy ke zjištění současného stavu značky Templářské sklepy Čejkovice, byl proveden kvantitativní průzkum, který byl sestaven na základě teoretických poznatků o budování značky. Z výsledků tohoto průzkumu byla sestavena poslední část práce. Závěrečná část je věnována samotnému projektu, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9202
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11550


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sasínková_2009_dp.pdfZablokované 2.588Mb PDF
sasínková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sasínková_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet