Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Baranová, Lucie
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je koncipována do dvou částí, a to do teoretické a praktické části. V teoretické části se zaměřuji na teoretický výklad pojmů z oblasti marketingu hotelových služeb, marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Praktická část je věnována klíčovým informacím o hotelu a analýze současného stavu s důrazem na mikroprostředí a makroprostředí, důkladný popis jednotlivých částí marketingového mixu a analýzu konkurenčního prostředí. Na základě poznatků z analýz je navržen projekt, jehož záměrem je zvýšení konkurenceschopnosti hotelu a zlepšení stávající situace. Na závěr je projekt podroben rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9194
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 12976


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
baranová_2009_dp.pdfZablokované 2.366Mb PDF Zobrazit/otevřít
baranová_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
baranová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet