Rozhovor jako základ kvality sociálních služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozhovor jako základ kvality sociálních služeb |
Autor: |
Hladišová, Jana
|
Vedoucí: |
Kuchyňková, Iva
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problémem informovanosti široké veřejnosti o možnostech využití nabízených sociálních služeb. Existuje velká nabídka těchto služeb, ale často lidé nemají informace o tom, kde hledat tuto pomoc. Zajímala jsem se, zda je nějaký dílčí rozdíl mezi jednotlivými lokalitami týkající se informací, dostupnosti, poradenství v sociálních službách. V teoretické části jsem se zaměřila na specifiku komunikace se seniory. V praktické části jsem se zaměřila na průzkum těchto hypotéz: informovanost veřejnosti, současný stav řešení sociální situace seniorů, poskytování příspěvků na péči. V závěru jsou tyto hypotézy shrnuty a vyhodnoceny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9140
|
Datum:
|
2009-04-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1015854
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet