Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o. |
Autor: |
Kamenec, Josef
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí prodejních a poprodejních procesů. Snaží se o zodpovězení základních otázek týkajících se jednotlivých fází prodejního a poprodejního procesu. Zdůrazňuje důležitost budování dobrých vztahů se zákazníky a nutnost kontinuál-ního zlepšování procesu péče o zákazníky. Teoretické poznatky práce aplikuje na sledova-ný subjekt, společnost LAPP KABEL s.r.o., kde se zaměřuje na možnost zvýšení kvality poprodejního servisu pro zákazníky s cílem navrhnout doporučení k zavedení nového řeše-ní, které by společnosti LAPP KABEL s.r.o. pomohlo při zkvalitnění služeb poskytovaných zákazníkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9129
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
11800
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet