Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub |
Autor: |
Sýkorová, Simona
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
V této diplomové práci zkoumám efektivitu direkt marketingu jako komunikačního nástro-je ve firmě Knižní klub. V teoretické části jsou vymezeny nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace a direkt marketingu včetně stanovení cílů práce a pracovních hypotéz. Praktická část obsahuje analýzu současně využívaných nástrojů direkt marketingu v Knižním klubu, rozbor cílových skupin Knižního klubu. Zmíněna je rovněž důležitost kvalitní databáze a ochrana osobních údajů a jejich užívání. Na základě těchto údajů je ve třetí projektové části proveden vlastní výzkum se zaměřením na zjišťování účinnosti no-vých nástrojů direkt marketingu a navržení efektivní direkt marketingové kampaně pro Knižní klub. V závěru je zhodnocena platnost pracovních hypotéz a shrnuty dosažené vý-sledky práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9092
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
10633
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet