Analýza marketingové komunikace Majáles Jihlava 2009
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace Majáles Jihlava 2009 |
Autor: |
Bartková, Jana
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace kulturně společenské akce Majáles Jihlava 2009. Teoretická část vymezuje základní pojmy v marketingu a marketingové komunikaci. Analytická část popisuje specifika marketingové komunikace kulturní akce Majáles a vyhodnocuje efektivitu jednotlivých částí komunikace. V závěru práce jsou doporučení problémových částí komunikace, včetně zkušeností a poznatků autora. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9088
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9789
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet