Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie firmy PELC CZ s.r.o.
Author: Rozací, Kateřina
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Hlavním cílem mé diplomové práce bylo dokázat, že plánování marketingové strategie je významná i pro malé firmy jako je firma PELZ CZ s.r.o. Celá práce se zabývá marketingo-vým plánováním strategie PELZ CZ s.r.o. na základě zvolených cílů. Projekt marketingové strategie by měl určit hlav-ní aktivity firmy pro následující období. Práce je rozdělena na tři části. První část, teoretická pojednává nad teoretickými poznatky čerpanými z literatury, z oblasti marketingové strategie. Další část, analytická, hodnotí současný stav firmy jak z interního, tak externího pohledu. Poslední, třetí část je navržení projektu. Projekt vychází z koncepce marketingového plánu a snaží se najít opti-mální řešení pro firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9087
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 12419


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rozací_2009_dp.pdfBlocked 1.065Mb PDF
rozací_2009_vp.pdf 37.44Kb PDF View/Open
rozací_2009_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account