Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s. |
Autor: |
Fojtíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních pramenů, popisující marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části analyzuji marketingovou činnost společnosti Samohýl MB, a.s. v souvislosti s používání nástrojů marketingového mixu. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy na zlepšení marketingové činnosti společ-nosti Samohýl MB, a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8989
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11502
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet