Aspekty metakognice a specifika pomáhajících profesí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aspekty metakognice a specifika pomáhajících profesí |
Autor: |
Vernerová, Markéta
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je rozbor metakognitivních aspektů vzhledem ke specifikům pomáhajících profesí, zejména pak k zátěžovým situacím a syndromu vyhoření. Teoretická část se bude ve třech kapitolách zabývat základními poznatky souvisejícími s metakognicí a pomáhajícími profesemi. První kapitola bude zaměřena na problematiku inteligence, její definici a související pojmy. Druhá kapitola osvětlí klíčové téma metakognice,její systém, současné poznatky a další témata jako jsou sebepoznání či autoregulace.Poslední kapitola je věnována charakteristikám pomáhajících profesí, resp. učitelů a sociálních pracovníků v kontextu zvládání zátěže a syndromu vyhoření. Cílem praktické části je jednak odhalení vztahu mezi syndromem vyhoření a metakognitivními aspekty. Druhým cílem je zjištění nových skutečností v oblasti metakognice na pozadí pomáhajících profesí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8967
|
Datum:
|
2009-05-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11395
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet