Využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměstnanci ve výrobní firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměstnanci ve výrobní firmě |
| Autor: |
Arnoštová, Monika
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce "Využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměst-nanci ve výrobní firmě." V případě Barum Continental je popsat a ukázat, jaké druhy ná-strojů interní komunikace lze ve firmě používat a následně jak docílit jejich efektivního využití. Teoretická část se zabývá problematikou PR a interní komunikací, ale také pojmy, jako je firemní kultura, image firmy, nástroje interní PR V praktické části jsou tyto pojmy analyzovány. Tato analýza vychází ze studia všech dostupných materiálů, popisu používaných nástrojů, z šetření názorů zaměstnanců společnosti a z marketingového prů-zkumu zkoumajícího efektivnost použití intranetu jako nástroje PR a dalšími zdroji. V závěru praktické části se objeví nové návrhy na zlepšení využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměstnanci, které vycházejí z analýzy současné situace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8932
|
|
Datum:
|
2009-05-11 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10489
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet