Propagace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva a jeho produktů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva a jeho produktů |
Autor: |
Velísek, Aleš
|
Vedoucí: |
Zachová, Kateřina
|
Abstrakt:
|
V teoretické části práce je řešena marketingová komunikace, která je rozebírána na podrobnější části. Dále je popsán komunikační mix a jeho prvky. V úvodu analytické části je představen Moravský Peněžní Ústav, jeho analýza, popis značky a produktů, dále pak cílová skupina, na kterou se MPU zaměřuje. Z těchto analytických prvků jsou vyvozena opatření a doporučení, která jsou aplikovány na komunikační mix. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8836
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2018
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10417
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet