Analýza a marketingový plán občanského sdružení Zelené bydlení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a marketingový plán občanského sdružení Zelené bydlení |
Autor: |
Složilová, Hana
|
Vedoucí: |
Frkal, Luděk
|
Abstrakt:
|
Výchozím bodem mé bakalářské práce je zhodnocení finanční situace a tvorba marketingového plánu pro občanské sdružení Zelené bydlení. Má bakalářská práce je rozčleněna na dvě části, na část teoretickou a část analytickou. V první - teoretické části je představena finanční analýza, účetní výkazy, které se nutně podílejí na hodnocení finanční stránky a hodnotící ukazatele. Následují teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, postupy plánování jako je situační analýza, stanovení marketingových cílů, vhodné určení strategií, rozpočtování a kontrola. Druhá část vyhodnocuje finanční situaci a sleduje vývoj v minulých letech, vyhodnocuje situaci, ve které se sdružení pohybuje, stanovuje cíle a navrhuje, jak jednotlivé cíle co nejlépe uskutečnit. V závěru práce se nachází nákladové zhodnocení v případě převedení plánu do reality. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8801
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10461
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet