Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989
Autor: Pešoutová, Monika
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Ambicí bakalářské práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat vývoj sales promotion v České republice od roku 1989. Teoretická část mapuje vývoj a představuje obor, jeho cíle a nástroje. Praktická část je věnována ně-kterým nejpoužívanějším nástrojům sales promotion z pohledu zadavatele, agentury i z pohledu maloobchodu. Posledním bodem práce je výhled - předpoklad dalšího vývoje sales promotion.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8786
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10681


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pešoutová_2009_bp.pdf 1.896Mb PDF Zobrazit/otevřít
pešoutová_2009_vp.zip 16.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
pešoutová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet