Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vývoje sales promotion v České republice po roce 1989 |
Autor: |
Pešoutová, Monika
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Ambicí bakalářské práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, odborných článků a průzkumů zanalyzovat vývoj sales promotion v České republice od roku 1989. Teoretická část mapuje vývoj a představuje obor, jeho cíle a nástroje. Praktická část je věnována ně-kterým nejpoužívanějším nástrojům sales promotion z pohledu zadavatele, agentury i z pohledu maloobchodu. Posledním bodem práce je výhled - předpoklad dalšího vývoje sales promotion. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8786
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10681
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet