Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport
Autor: Dostál, Ondřej
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport. V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu. Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku. V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy takové projekty, díky kterým by společnost mohla využít nástrojů guerilla marketingu tak, aby nekonvenční a zároveň efektivní cestou propagovala novou řadu snowboardů SG pro rok 2009/2010 a zároveň tak dostala značku SG do povědomí zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8769
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11020


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dostál_2009_dp.pdf 1.749Mb PDF Zobrazit/otevřít
dostál_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dostál_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet