Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza propagace turistických oblastí Zlínského kraje |
Autor: |
Škarpichová, Petra
|
Vedoucí: |
Daňová, Dana
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce je zjištění míry propagace turistických oblastí ve Zlínském kraji a návrh propagačního řešení pro tento kraj. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána obecná definice propagace, dále pak zpracované literární poznatky z oblasti marketingového a komunikačního mixu. V navazující praktické části se zaměřuji na propagaci kraje a analýzu sledované oblasti za použití sekundárních dat. V závěru praktické části, na základě dotazníkového šetření, navrhuji alternativní propagační řešení Zlínského kraje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8755
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2018
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10390
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet