Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound |
Autor: |
Klemš, Milan
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů. Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce poté poukazuji na chyby v komunikaci a navrhuji zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8753
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
10515
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet