Marketingová analýze odvětví a projekt marketingové strategie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýze odvětví a projekt marketingové strategie |
Autor: |
Číž, Roman
|
Vedoucí: |
Ďaďo, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
V diplomovej práci sa venuje pozornosť analýze ako metóde skúmania v marketingu, pričom záujem sa sústreďuje práve na marketingovú analýzu makrookolia a odvetvia. Pre potreby analýzy odvetvia je zvolený teoretický model piatich síl, tzv. Porterov model, ktorý je aplikovaný na odvetvie spracovania mlieka. Sleduje sa krátky vývoj tohto odvetvia, všet-ky sily, ktoré v ňom pôsobia a na základe toho je určené, nakoľko je toto odvetvie búrlivé alebo naopak kľudné. Práca obsahuje testy hypotéz, či možno na základe týchto analýz po-vedať, že odvetvie spracovania mlieka je pre vybranú spoločnosť stále dostatočne atraktív-ne. V projektovej časti je na základe výsledkov analytickej časti pre spoločnosť navrhnutá odporúčaná stratégiu do budúcnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/874
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3804
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet