Marketingová analýze odvětví a projekt marketingové strategie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýze odvětví a projekt marketingové strategie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýze odvětví a projekt marketingové strategie
Autor: Číž, Roman
Vedoucí: Ďaďo, Jaroslav
Abstrakt: V diplomovej práci sa venuje pozornosť analýze ako metóde skúmania v marketingu, pričom záujem sa sústreďuje práve na marketingovú analýzu makrookolia a odvetvia. Pre potreby analýzy odvetvia je zvolený teoretický model piatich síl, tzv. Porterov model, ktorý je aplikovaný na odvetvie spracovania mlieka. Sleduje sa krátky vývoj tohto odvetvia, všet-ky sily, ktoré v ňom pôsobia a na základe toho je určené, nakoľko je toto odvetvie búrlivé alebo naopak kľudné. Práca obsahuje testy hypotéz, či možno na základe týchto analýz po-vedať, že odvetvie spracovania mlieka je pre vybranú spoločnosť stále dostatočne atraktív-ne. V projektovej časti je na základe výsledkov analytickej časti pre spoločnosť navrhnutá odporúčaná stratégiu do budúcnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/874
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3804


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
číž_2006_dp.pdfZablokované 1.349Mb PDF
číž_2006_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
číž_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet