Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s.
Autor: Jermakov, Pavel
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se tématicky dotýká soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s. Nejprve popisuje obecné charakteristiky marketingu služeb, marketingových komunikací a uvádí některá specifika zdravotnického prostředí. Následuje seznámení se sledovanou organizací, konkrétně s její nabídkou a současnými komunikačními aktivitami. Další data o momentálním stavu pocházejí z relativně rozsáhlého dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo více než 1000 osob. Projektová část práce předkládá návrh komunikační strategie oční kliniky. Ten vychází z teoretických poznatků i z analýzy současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8727
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10560


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jermakov_2009_dp.pdfZablokované 889.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
jermakov_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jermakov_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet