Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s. |
Autor: |
Jermakov, Pavel
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se tématicky dotýká soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s. Nejprve popisuje obecné charakteristiky marketingu služeb, marketingových komunikací a uvádí některá specifika zdravotnického prostředí. Následuje seznámení se sledovanou organizací, konkrétně s její nabídkou a současnými komunikačními aktivitami. Další data o momentálním stavu pocházejí z relativně rozsáhlého dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo více než 1000 osob. Projektová část práce předkládá návrh komunikační strategie oční kliniky. Ten vychází z teoretických poznatků i z analýzy současného stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8727
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10560
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet