Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání reklamních sdělení zvolených cílových skupin
Author: Zika, Pavel
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na výzkum vlivu reklamy a médií na děti. Cílovou skupinou respondentů byly zvoleny děti 2. stupně základní školy a střední školy. V teoretické části je popsán psychický vývoj dětí a vliv médií v období školního věku. Důležitými body, kterými se práce dále zabývá, jsou média, marketingový výzkum prováděný s dětmi a negativní vlivy médií. Cílem analytické části je zjištění rozdílu ve vnímání reklamy a působení médií mezi mladšími a staršími dětmi. Pro výzkum byla využita dotazníková metoda. Výzkumy byly provedeny v letech 2007 a 2008.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8721
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10546


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zika_2009_bp.pdfBlocked 2.013Mb PDF
zika_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
zika_2009_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account